ΑΕΡΟΣΤΑTΟ

9o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ Τμήμα ΣΤ2
Το < αερόστατο> είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό με εικόνες, σκόρπιες λέξεις και ήχους που έχουν άλλο βάρος από το συνηθισμένο. Όχι γιατί η ματαιοδοξία μας τις κάνει πιο σοβαρές αλλά επειδή η φωνή μας τις κάνει πιο ακριβές στα μάτια και τα αυτιά μας.
Χώρος υπάρχει για όποιον θέλει το ταξίδι. Προορισμός είναι το <οπουδήποτε έχει καθαρό αέρα >και σημάδι επιστροφής ο ορίζοντας
Κοπιάστε, καλώς ήρθατε.

Διαλέξαμε για εσάς...

Διαλέξαμε για εσάς...
<... ... σε μια γεμάτη καρδιά υπάρχει χώρος για όλα, σε μια άδεια δεν υπάρχει χώρος για τίποτα...>> Antonio Porchia

Κυριακή, 14 Νοεμβρίου 2010

Ολυμπιάδα ρομποτικής



Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας εκπροσώπησε την Ελλάδα στην Ολυμπιάδα ρομποτικής W.R.O. Οι μαθητές Ζαραφίδου Κυριακή, Τσαχουρίδης Νίκος και Κοκκινίδης Τηλέμαχος στελέχωσαν την ομάδα του 9ου Δημοτικού σχολείου Πτολεμαΐδας.

Επίσης oι μαθήτριες Γκέρτση Αφροδίτη, Ζαραφίδου Αναστασία, Κοκκινίδου Ειρήνη της Α’ τάξης του 3ου ΓΕ.Λ. Πτολεμαΐδας εκπροσώπησαν τη Β/θμια εκπση. Προπονητές των ομάδων ήταν οι εκπαιδευτικοί Ζαραφίδης Χαράλαμπος, Παπαγεωργιάδου Σοφία και Χατζησάββας Βασίλης. Το όλο εγχείρημα τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Τεχνικά στηρίχθηκε από το Κέντρο Πληροφορικής και νέων Τεχνολογιών της Πτολεμαΐδας και οικονομικά από την Ε.Λ.Μ.Ε. Εορδαίας, το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Εορδαίας, το Δήμο Πτολεμαΐδας, τη Δ.Ε.Η. και τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό W.R.O. Hellas.

Χρειάστηκαν 2 χρόνια προετοιμασίας, 40 ώρες ταξίδι, περισσότερα από 20.000 χιλιόμετρα και 3 πολύ δύσκολες μέρες στη Μανίλα. Η διάρκεια του διαγωνισμού ξεπέρασε τις 18 ώρες στις δύο μέρες που εξελίχθηκε. Από τις αρχικά 13.000 ομάδες, στην τελική φάση του διαγωνισμού προκρίθηκαν και συμμετείχαν περίπου 1.200 μαθητές από 22 χώρες και όλες τις ηπείρους. Αντιπροσωπεύθηκαν χώρες όπως Κορέα (61 συμμετοχές), Κίνα (53), Ταϊπέι (65), Φιλιππίνες (56), Ιαπωνία (37), Ινδονησία (38), Ρωσία (18), Αυστραλία, Δανία, Γερμανία, Περού, … και Ελλάδα (11).

Στην τεχνική κατηγορία του δημοτικού, το σενάριο ονομαζόταν «Tour of the Philippines» και έπρεπε να κατασκευαστεί και να προγραμματιστεί ένα όχημα που θα διασχίζει μια διαδρομή, θα ξεπερνά εμπόδια και θα μεταφέρει μια μπάλα στον τερματισμό μέσα σε δύο λεπτά. Η χώρα μας συμμετείχε με μία ομάδα μαθητών του 9ου Δημοτικού Σχολείου της Πτολεμαΐδας σε σύνολο 47 ομάδων. Η ομάδα μας κατάφερε να εκτελέσει την αποστολή με απόλυτη ακρίβεια μέσα σε 21 δευτερόλεπτα και να συλλέξει το σύνολο των βαθμών. Μετά τη χρήση των κριτηρίων άρσης της ισοβαθμίας κατακτήσαμε μία θέση ανάμεσα στις 9η και 15η.

Στην τεχνική κατηγορία του γυμνασίου συμμετείχαν 49 ομάδες. Το σενάριο «Tumbang Preso.» αναφέρεται σε ένα υπαίθριο παιχνίδι όπου στόχος των παικτών είναι να χτυπήσουν ένα φρουρούμενο εμπορευματοκιβώτιο και να το μεταφέρουν σε ασφαλή τοποθεσία προτού τους συλλάβει η φρουρά. Από το ρομπότ απαιτήθηκε να ανοίξει μία πόρτα πατώντας μια σειρά διακόπτες με συγκεκριμένο συνδυασμό. Στη συνέχεια έπρεπε να διασχίσει μια πύλη μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο, να ανατρέψει ένα κουτί και να μεταφέρει ένα δεύτερο κουτί στη γραμμή τερματισμού μέσα σε χρόνο 2 λεπτών. Τόσο ο συνδυασμός όσο και οι θέσεις των κουτιών προέκυψαν την ώρα του διαγωνισμού μετά από κλήρωση.

Η ομάδα μας κατάφερε να εκτελέσει την αποστολή με απόλυτη ακρίβεια μέσα σε 32 δευτερόλεπτα. Μετά τη χρήση των κριτηρίων άρσης της ισοβαθμίας επίσης κατακτήσαμε μία θέση ανάμεσα στην 9η και την 15η.

Αξίζουν συγχαρητήρια στα παιδιά και τους προπονητές τους για την προσπάθειά τους σ αυτόν τον πολύ ενδιαφέροντα τομέα των Νέων Τεχνολογιών.

Ελπίζουμε σε μια εποχή που όλα τα παιδιά θα έχουν πρόσβαση σε αυτή τη γνώση . Συγχαρητήρια επίσης σε όλους εκείνους που παροτρύνουν τα παιδιά να ασχοληθούν με όλα αυτά και <ξοδεύουν> ώρες αποταμιεύοντας γνώσεις στα παιδιά οι οποίες σίγουρα θα αποδώσουν σοβαρή υπεραξία στο μέλλον.

4 σχόλια:

  1. Πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς για αυτήν την σπουδαία διάκριση. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. mpravo se ola ta pidia pou prospathisan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο που καταλαβατε μια τοσο καλη θεση

    ΑπάντησηΔιαγραφή