ΑΕΡΟΣΤΑTΟ

9o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ Τμήμα Ε1
Το < αερόστατο> είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό με εικόνες, σκόρπιες λέξεις και ήχους που έχουν άλλο βάρος από το συνηθισμένο. Όχι γιατί η ματαιοδοξία μας τις κάνει πιο σοβαρές αλλά επειδή η φωνή μας τις κάνει πιο ακριβές στα μάτια και τα αυτιά μας.
Χώρος υπάρχει για όποιον θέλει το ταξίδι. Προορισμός είναι το <οπουδήποτε έχει καθαρό αέρα >και σημάδι επιστροφής ο ορίζοντας
Κοπιάστε, καλώς ήρθατε.

ΣΕΛΙΔΕΣ

Διαλέξαμε για εσάς...

Διαλέξαμε για εσάς...
<... ... σε μια γεμάτη καρδιά υπάρχει χώρος για όλα, σε μια άδεια δεν υπάρχει χώρος για τίποτα...>> Antonio Porchia

Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΑ


Μακάρι το βράδυ στη γιορτή σου
το φεγγάρι να γίνει μαξιλάρι σου,
τα αστέρια φρουροί των ονείρων σου,
ο ουρανός σεντόνι και οι αχτίδες του ήλιου
να είναι τόσο ζεστές όσο η αγάπη μου για σένα
Χρόνια σου πολλά μαμά

Ευγενία Κα.

.
Αγαπημένη μου μανούλα σε ευχαριστώ πολύ
για όσα έχεις κάνει για να μαι σήμερα στη ζωή
Το φεγγάρι είναι φωτεινό όσο το λαμπρό χαμόγελό σου

Χρόνια πολλά
Παύλος Αντ.


Αγαπημένη μου μαμά σ' αγαπώ πιο πολύ απ' όλο τον κόσμο και είσαι η καλύτερη μαμά σε όλο τον κόσμο.
Ένα φιλάκι, μια αγκαλίτσα για την αγαπημένη μου μαμά.
Η αγάπη μου για σένα είναι μεγάλη σαν...την Ασία.
Ευχαριστώ πολύ που με ανέθρεψες τόσο σωστά.
Χρόνια πολλά σε σένα και σ' όλες τις μητέρες.
Αλέξανδρος Πετ.



Μαμά σε ευχαριστώ που μ' έφερες στον κόσμο
και τώρα θα σου ευχηθώ χρόνια πολλά με υγεία και χαρά.
Είναι πολύ μικρό το δώρο που σου κάνω επειδή δεν μπορώ
με λέξεις να σου πω πόσο σ' αγαπώ
Ελισάβετ Τσ.


Μαμά σ'αγαπώ τόσο πολύ!
Μακάρι να μπορούσα να περιγράψω με λέξεις την αγάπη μου για σένα.
Αυτό που μπορώ να πω το αποτυπώνω σ' αυτό το χαρτί.
Θα έμπαινα και στη φωτιά για σένα.
Μαμά είσαι πάντα δυνατή για να αντιμετωπίζεις τα δικά μου προβλήματα.
Δε μπορώ να σου αγοράσω πολλά αλλά μπορώ να σου στείλω ένα μεγάλο Σ αγαπώ
και σου εύχομαι χρόνια πολλά.
Κωνσταντίνος Κα.


Χρόνια πολλά μανούλα.
Σου εύχομαι για τη γιορτή σου να σαι πάντα καλά.
Μαρία Π.


Σ' ευχαριστώ που με φροντίζεις,
που μου κάνεις τις κρέπες που μ' αρέσουν
και που με τσιμπάς στο μάγουλο όταν γυρίζω σπίτι.
Χρόνια πολλά
Δημήτρης Π.


Μανούλα μου γλυκιά
σου εύχομαι χρόνια πολλά
μέσα από την καρδιά μου.
Σου εύχομαι να σαι καλά
και πάντα να σαι όμορφη, γλυκιά.
Χρόνια πολλά
Δανάη Π.


Μαμά σε αγαπώ πολύ
ως τα σύννεφα , ως το φεγγάρι
ως το Θεό
Όσο αγαπώ εσένα, δεν αγαπώ
άλλο κανένα
Να με φροντίζεις ως τα 18
για να γίνω παιδί καλό.
Να μ' αγαπάς πολύ
να τα πηγαίνουμε καλά μαζί.
Το αφιερώνω στη μαμά
για πολλά Χρόνια Πολλά
Αντώνης Α.


Μανούλα μου γλυκιά σου
στέλνω φιλιά. Η αγάπη σου για εμάς
είναι όση η αγάπη μας για σένα.
Μας προστατεύεις πάντα και όταν είμαι
κοντά σου νιώθω ασφάλεια.
Ευχαριστώ
Κωνσταντίνος Λ.



Σ αγαπώ πολύ μαμά κι όπως έλεγα
μικρός, σ' αγαπώ μέχρι τον ουρανό.
Είναι ξεχωριστή η μέρα αυτή για σένα
κι εμείς πρέπει να τιμήσουμε όλες τις μητέρες.
Χρόνια πολλά
Δημήτρης Τσ.


Μανούλα μου καλή σου κάνω
μια ευχή. Στη ζωή πάντα να μείνεις
και αγάπη να σκορπίζεις.
Μάνα είναι μόνο μία για κάθε παιδί
Η μάνα μας φροντίζει όταν έχουμε ανάγκη
και πονάει όταν πονάμε.
Όλγα Τσ.


Μανούλα σου γράφω πάνω σε μια καρδιά γιατί είσαι
ο πιο αγαπημένος άνθρωπος της ζωής μου.
Εσύ που πάντα με φροντίζεις και με
υπερασπίζεσαι.
Εγώ μόνο αυτό μπορώ να σου χαρίσω.

(Για τα υπόλοιπα δώρα φροντίζει ο μπαμπάς)
Κωνσταντίνος Δαλ.


Μανούλα μου γλυκιά
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛ Α
να είσαι πάντοτε γερή
και δυνατή κι έτσι όπως φωτίζουν τ' αστέρια
έτσι να σαι κι εσύ, γεμάτη γαλήνη
και χαρά στην ψυχή και στην καρδιά.
Χρόνια σου πολλά.
Μαρία Μπ.



Μανούλα που με γέννησες ,
που μου έδωσες ζωή σε αγαπώ πάρα πολύ.
Χρόνια σου πολλά μαμά.
Μαρία Στ.


Μεθαύριο που θα ναι Κυριακή
και θα ναι της μητέρας η γιορτή
θα σου δώσω λουλούδια στην αγκαλιά
σου την καλή.
Δημήτρης Γκ.


Μαμά σε αγαπάω πολύ.
Η μαμά μου είναι πολύ καλή μητέρα
κι εγώ την αγαπάω και θα την
αγαπάω πολύ.
Χρόνια πολλά
Κωνσταντίνος Κου.



Μανούλα μου γλυκιά
σου εύχομαι χρόνια πολλά.
Τώρα που γράφω μέσα στην τάξη
θέλω να ξέρεις πόσο σ αγαπάω.
Ελισάβετ Α.



Αγαπημένη μου μανούλα
και τόσο δα γλυκούλα
στην αγκαλιά σου θέλω
να ΄μαι σε κάθε στιγμή μου.
Μα κι αν ποτέ φωνάζεις
μα κι αν ποτέ νευριάζεις
εγώ εδώ θα είμαι
όποτε με χρειαστείς.
κάνω μια ευχή κι εύχομαι
να βγει αληθινή
Είσαι και θα είσαι η καλύτερη μαμά του κόσμου
Σοφία Νε.

Μανούλα μου γλυκιά, χρόνια σου πολλά.

Ανάσα, γέλιο και χαρά.
Μες στη δική
σου αγκαλιά ο πόνος έκανε φτερά!
Αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά σε όσα
κάνεις εσύ για μένα.
Με αγάπη η κορούλα σου
Ευγενία Τσ.


Αν πονέσεις ,θα πονέσω
Αν αντέξεις , θα αντέξω.
Θα με φροντίζεις και θα
σε φροντίζω
για να σου δείξω πόσο σ αγαπώ.
Καλλιρρόη Τσ.


Μανούλα μου χρόνια πολλά!
Να σαι πάντα καλά
Σου χρωστώ ένα ευχαριστώ
που μπορώ να βλέπω και να ζω κι εγώ!
Κωνσταντίνος Κακ.


Μαμά σ αγαπώ πάρα πολύ.
Αν μπορέσω θα σου πάρω κάτι ...
Πάντως σου εύχομαι να ζήσεις χίλια χρόνια
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
Γιώργος Π.


Μαμά σου εύχομαι χρόνια πολλά
Βέβαια σου αξίζουν πολλά περισσότερα
γιατί με φροντίζεις καθημερινά.
Η μητέρα είναι στ αλήθεια μόνο μία.
Με αγάπη
ο γιος σου Δημήτρης Κ.


Αν ήμουν πολύ πλούσιος ,θα σου έπαιρνα
για δώρο το ομορφότερο διαμάντι.
Αν το χέρι μου έφτανε τον ουρανό
θα σου έφερνα τα αστέρια.

Όμως δεν είμαι ούτε πλούσιος , ούτε θεός
για αυτό σου στέλνω την Αγάπη μου.
Χρόνια πολλά μανούλα μου.
Σ' αγαπώ πολύ

Νίκος Κ.



3 σχόλια:

  1. Ωραία ιδέα ,οι ευχές των παιδιών μέσα απ' το blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειλικρινά συγκινήθηκα πολύ.Δεν είμαι πολύ καλή με το internet και με δυσκολία γράφω το σχόλιο. χαίρομαι πάντως που βρισκουν τα παιδιά τόσους τρόπους εκφρασης καιπου χαίρονται οταν τους χρησιμοποιουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mανούλαα μου σε αγαπώ σήμερα που γιορτάζεις εύχομαι κάθε ευτυχία να ζήσεις και και να είσαι χαμογελαστή σε ευχαριστώ που με έκανες μία σωστή κοπέλα και τίμια ώστε να σέβομαι τον ευατό μου είσαι ο φύλακας αγγελός μου είσαι πολύτιμη στην ζωή μου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή